Каси самообслуговування – необхідне рішення для торгівлі

Каси самообслуговування, вони ж Self Checkout – вперше з'явилися в іноземних магазинах, але дуже швидко почали набувати популярності й у нас в Україні. Вони підвищують конкурентоспроможність торгової точки та лояльність клієнтів.

Клієнт не чекає, коли звільниться касир – Ви йому надаєте вигідну альтернативу, даєте можливість власноруч розрахуватися за покупки та уникнути небажаного спілкування з касиром, скоротити час перебування в касовій зоні, отримати приємні відчуття та задоволення від щоденних покупок. Зрештою, перетворити свої домашні обов'язки на задоволення.

Каса самообслуговування – перший крок до лояльності клієнта

Як ми бачимо сьогодні застосування каси самообслуговування в Україні – це додаткове місце розрахунку за покупку, яке виступає у ролі помічника, щоб упоратися з незапланованим напливом покупців.

Що надає каса самообслуговування оператору Рітейла?

  • насамперед це непомітний розподіл навантаження потоку покупців по касах;
  • дозволяє зменшити навантаження на касира в години-пік, що у свою чергу зменшить кількість помилок персоналу;
  • сприяє підвищенню лояльності персоналу та зменшенню плинності кадрів;
  • дозволяє скоротити витрати на персонал (один касир може обслуговувати до 10 Self Checkout);
  • збільшити пропускну спроможність торгового об'єкта в години-пік та передсвяткові дні;
  • дозволяє уникнути негативу покупців, які чекають у чергах;
  • підвищити лояльність покупців;
  • це рішення дозволяє залучити сегмент покупців, які цінують свій час.

Які є підводні камені цього рішення?

  • це одноразове збільшення інвестицій в обладнання та ПЗ;
  • інтеграція цього рішення з обліковою системою торговельного об'єкта;
  • забезпечення зони Self Checkout засобами безпеки (антикражні ворота, камери відеоспостереження та ін.).

Self Checkout в Україні

Каса самообслуговування (Self Checkout) включає POS термінал або сенсорний монітор у зв'язці з комп'ютером (зазвичай в корпусі міні), на якому встановлено спеціальне програмне забезпечення, яке побудоване максимально просто і інтуїтивно зрозуміло, саме програмне забезпечення відрізняє касу самообслуговування від звичайної точки продажу.
 
До цієї системи підключений сканер штрих коду для швидкого введення коду товару в систему, за необхідності можуть бути підключені контрольні ваги. Для безготівкового розрахунку використовують банківський термінал, для готівкового розрахунку може бути додатково встановлений приймач грошей. Після введення коду товару в систему, підтвердження та оплати, на фіскальному принтері друкується чек.
 
Все відбувається інтуїтивно зрозуміло і труднощів при розрахунку не виникає!

Каси самообслуговування інтуїтивно зрозумілі

Каси самообслуговування відмінно підходять як для великих та середніх супермаркетів, так і для магазинів з кількома касами.
 
Вони підвищують якість обслуговування та водночас зменшують кількість необхідного персоналу. А підключена система відеоспостереження до бази даних та спеціального програмного забезпечення, яке звіряє дії клієнта та пробитий чек – не залишить можливості для крадіжки чи шахрайства.
 
У результаті, Self Checkout – сьогодні це не розкіш, а засіб, що дозволяє об'єкту торгівлі підвищити виручку, лояльність покупців, і надати можливість управлінському персоналу по-новому подивитися на процес продажу. Це свого роду крок назустріч своїм покупцям, крок довіри, новий рівень сервісу.
 
Компанія «Райт Тім» успішно впроваджує каси самообслуговування для великих та середніх супермаркетів на базі вендорних рішень, а для магазинів із декількома касами пропонує власні розробки.


Якщо вас зацікавили послуги нашої компанії, або у вас є питання – ви можете отримати безкоштовну консультацію за телефоном

(056) 716-25-52

або у нашому офісі за адресою

Україна, м. Дніпро, просп. Олександра Поля, 121д


Інші пропозиції з автоматизації торгівлі



Незареєстровані користувачі не можу залишати коментарі