Автоматизація сфери послуг
Оперативна робота та якісний сервіс – це два ключові фактори для успішного розвитку сфери HORECA. Автоматизація сфери послуг дає змогу підняти ці фактори на гідний рівень.
Автоматизація підприємств хореки включає впровадження та доопрацювання існуючого програмно-апаратного комплексу, який складається з програмного забезпечення, яке відповідає всім вимогам підприємства та відмінно працює у парі зі спеціалізованим обладнанням:

- POS обладнання – використовується для обробки клієнтських запитів у касовій зоні, продажу квитків, додаткових послуг та товарів.
- Системи відеоспостереження – для підвищення рівня безпеки.
- Сервери для обробки та зберігання даних.
- Системи контролю доступу – для розмежування доступу до різних зон підприємства та контролю наявності квитка-перепустки для клієнтів.
- Спеціалізовані комунікатори, термінали збирання даних, планшети для забезпечення мобільної роботи працівників.
Впровадження програмно-апаратних комплексів дозволяє автоматизувати практично всі процеси на підприємствах:
- Процес обслуговування відвідувачів: формування рахунку, розрахунок із відвідувачами, видача фіскального чека.
- Різноманітні механізми обслуговування постійних клієнтів, маркетингові акції – знижки, бонуси тощо.
- Складські операції, бухгалтерський облік.
- Управління та контроль діяльності підприємства.
- Управління персоналом.
- Безпека та рівень обслуговування.
Такі комплекси забезпечать надійність, швидкість та стабільність роботи ресторану, бару, кафе, готелю, кінотеатру, стадіону, тетру тощо.
Комплексна система автоматизації сфери послуг дозволяє
- Зменшити час на обслуговування відвідувачів.
- Отримувати аналітичну інформацію.
- Забезпечити взаємодію різних служб підприємства.
- Підвищити якість обслуговування клієнтів.
- Вести контроль клієнтів та статистику.
- Здійснювати контроль за роботою співробітників.
- Здійснювати наочний облік товароруху.
- Отримати можливість проведення маркетингових акцій.
- Проводити моніторинг оперативної інформації щодо роботи закладу.
- Прогнозувати попит та планувати пропозицію.
Оптимальні рішення фахівців компанії «Райт Тім» забезпечують швидке та якісне обслуговування у сфері послуг. Крім того, ви будете володіти повною інформацією про ваших клієнтів для побудови гнучких програм лояльності та дисконтних систем.
Якщо вас зацікавили послуги нашої компанії, або у вас є питання – ви можете отримати безкоштовну консультацію за телефоном
(056) 716-25-52
або у нашому офісі за адресою
Україна, м. Дніпро, просп. Олександра Поля, 121д
Інші пропозиції з автоматизації
Незареєстровані користувачі не можу залишати коментарі