Автоматизація сфери послуг

Оперативна робота та якісний сервіс – це два ключові фактори для успішного розвитку сфери HORECA. Автоматизація сфери послуг дає змогу підняти ці фактори на гідний рівень.

Автоматизація сфери послуг

Автоматизація підприємств хореки включає впровадження та доопрацювання існуючого програмно-апаратного комплексу, який складається з програмного забезпечення, яке відповідає всім вимогам підприємства та відмінно працює у парі зі спеціалізованим обладнанням:

Автоматизація HORECA
  1. POS обладнання – використовується для обробки клієнтських запитів у касовій зоні, продажу квитків, додаткових послуг та товарів.
  2. Системи відеоспостереження – для підвищення рівня безпеки.
  3. Сервери для обробки та зберігання даних.
  4. Системи контролю доступу – для розмежування доступу до різних зон підприємства та контролю наявності квитка-перепустки для клієнтів.
  5. Спеціалізовані комунікатори, термінали збирання даних, планшети для забезпечення мобільної роботи працівників.

Впровадження програмно-апаратних комплексів дозволяє автоматизувати практично всі процеси на підприємствах:

  • Процес обслуговування відвідувачів: формування рахунку, розрахунок із відвідувачами, видача фіскального чека.
  • Різноманітні механізми обслуговування постійних клієнтів, маркетингові акції – знижки, бонуси тощо.
  • Складські операції, бухгалтерський облік.
  • Управління та контроль діяльності підприємства.
  • Управління персоналом.
  • Безпека та рівень обслуговування.

Такі комплекси забезпечать надійність, швидкість та стабільність роботи ресторану, бару, кафе, готелю, кінотеатру, стадіону, тетру тощо.

Комплексна система автоматизації сфери послуг дозволяє

  1. Зменшити час на обслуговування відвідувачів.
  2. Отримувати аналітичну інформацію.
  3. Забезпечити взаємодію різних служб підприємства.
  4. Підвищити якість обслуговування клієнтів.
  5. Вести контроль клієнтів та статистику.
  6. Здійснювати контроль за роботою співробітників.
  7. Здійснювати наочний облік товароруху.
  8. Отримати можливість проведення маркетингових акцій.
  9. Проводити моніторинг оперативної інформації щодо роботи закладу.
  10. Прогнозувати попит та планувати пропозицію.

Схема автоматизації сфери послуг

Оптимальні рішення фахівців компанії «Райт Тім» забезпечують швидке та якісне обслуговування у сфері послуг. Крім того, ви будете володіти повною інформацією про ваших клієнтів для побудови гнучких програм лояльності та дисконтних систем.


Якщо вас зацікавили послуги нашої компанії, або у вас є питання – ви можете отримати безкоштовну консультацію за телефоном

(056) 716-25-52

або у нашому офісі за адресою

Україна, м. Дніпро, просп. Олександра Поля, 121д


Інші пропозиції з автоматизації



Незареєстровані користувачі не можу залишати коментарі